Reklam
Çay satışları durgunlaştı, Unilever Lipton’u satışa çıkardı

Meşrubat üretiminde piyasada önemli bir pay sahibi olan Unilever, Lipton’u çaya olan rağbet azaldığı için satışa çıkardı
Siyah Çayın dünya genelinde tercih oranının azalmasıyla birlikte vaad edilen büyüme oranları gerçekleşmiyor. Hissedarlarına %3 ila %5 arası büyüme vaad eden firmaların gerçek büyüme oranının %1 ila %2 arasında olduğu gözlendi.
Reklam
Unilever bünyesinde bulunan Lipton ve Pucca markalarını çayın popülerliğinin azalması sonucu satışa çıkardı.
Unilever’in satışa çıkardığı markalara FD gazetesi tarafından yapılan tahminlere göre Jacobs, Coca Cola ve Nestle gibi meşrubat gruplarının alacağı tahmin ediliyor.
Reklam